3 strani 1 košarica
Prijava na e-novice
STL V okviru projekta Spletni trgovec leta 2014 smo prejeli
priznanje Zanesljiv trgovec 2014
Spletni trgovec leta 2015 V okviru projekta Spletni trgovec leta 2015 smo prejeli
priznanje Zanesljiv trgovec 2015
Brezplačna dostava nad 20€ Brezplačna dostava ob nakupu nad 20€
Prijava na e-novice

VRAČILO BLAGA

Ali lahko blago vrnem?

Po določbah 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov - kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga lahko odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev na spodaj pisan naslov ali e-naslov: info@bodizenska.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini.

Vračilo blaga

Blago mora kupec vrniti štirinajst (14) dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu. Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo izključno na TRR-kupca.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, reklamacijski obrazec z navedenimi osebnimi podatki in transakcijskim računom, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS (glede na to, preko katere dostavne službe je bil paket dostavljen). Prejeti paket je treba odnesti na eno od poslovalnic Pošte Slovenije oziroma GLS v enakem stanju, kot je bil pri prevzemu ter izpolniti reklamacijski obrazec (pdf). Skupaj s Pošto Slovenije oziroma GLS-om bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru poškodbe blaga, ki ni nastala pri prevozu, nas prav tako pisno obvestite in izpolnite reklamacijski obrazec v osmih (8) dneh po prevzemu pošiljke. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavnega zakona.

Garancija

Garancijo lahko kupec uveljavi z garancijskim listom in originalnim računom neposredno pri proizvajalcu ali pri prodajalcu. V skladu z zakonom je proizvajalec dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Naslov za vračilo ali menjavo blaga:

  • Bitrade d.o.o.
  • Breznikova 26
  • 1230 Domžale

Pošiljk z odkupnino ne prejemamo!