3 strani 1 košarica
Prijava na e-novice
STL V okviru projekta Spletni trgovec leta 2014 smo prejeli
priznanje Zanesljiv trgovec 2014
Spletni trgovec leta 2015 V okviru projekta Spletni trgovec leta 2015 smo prejeli
priznanje Zanesljiv trgovec 2015
Brezplačna dostava nad 20€

PLANK - NAJBOLJ UČINKOVITA VAJA ZA RAVEN TREBUŠČEK

Najprej, kaj sploh je plank? Plank je vaja za stabilizacijo trupa pri kateri je naše telo ravno kot deska. Od tod ime plank = deska.

Kaj so ključne prednosti planka?

Je odlična vaja za trebušne mišice.

Je veliko bolj učinkovita vadba od klasičnih trebušnjakov, saj aktivira vsa mišična vlakna trebušnih mišic.

Pomaga pri stabilizaciji trupa in hrbtenice ter tako izboljša tudi našo držo.

Je ena najbolj zanesljivih in ortopedsko varnih vaj.

Poleg trebušnih mišič, oblikuje tudi ramena in hrbet.

Je izjemno praktična vaja, saj jo lahko izvajamo kjerkoli in kadarkoli. 

 

Kako izvajamo plank?

Uležite se na blazino z glavo navzdol.

Dvignite noge in jih stegnite z majhnim razmakom med eno in drugo nogo.

Dvignite trup in se naslonite na komolce in podlaket. Komolci naj bodo v širini ramen.

Pazite, da je vaše telo ravno od glave do pet. Glavo poravnajte z ostalim telesom. Boki ne smejo viseti proti tlom - poskušajte jih poravnati z ostalim delom telesa.

Poskusite zdržati čim dlje.

 

Kje začeti?

Če želite osvojiti plankanje in čim prej doseči vidne rezultate delajte plank vsak dan. Poskusite začeti z 20 sekundami, potem pa jim vsake 4 dni dodajte še 10 sekund, dokler ne pridete na nekaj minutno plankanje.

 

In še najpomembnejši nasvet - ne obupati. Na začetku vam bo vaja težka, potem pa jo boste izvajali vse lažje, vaše trebušne mišice pa bodo zavidanja vredne.

Razstrupimo svoje telo

Nazaj v šolo: kakšna prehrana je primerna za otroke v šoli?

Čokoladni fondi z lubenico

Zakaj je dober spanec tako pomemben?

Za vsako bolezen rož'ca raste